ΚΟΥΙΖ 1

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη που διατείνεσθε ότι δεν υπάρχουν χρήματα για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στην οδό Αιγαίου, γνωρίζετε -σύμφωνα με τους μελετητές του ΟΣΕ- ότι η κατασκευή το έργου δεν πρόκειται να ξεπεράσει τα € 8 εκατ., αλλά δεν περισσεύουν κονδύλια για άλλου είδους δουλειές; Μήπως γι’ αυτό σας λένε -πέραν από τα οικονομικά συμφέροντα- ότι δεν υπάρχουν χρήματα;
(110315)




ΚΟΥΙΖ 2

Δήμαρχε Λουτρακίου Γιώργο Γκιώνη σε πάρκινγκ εξυπηρέτησης της πελατείας για το Loutraki Thermal Spa θέλετε να μετατρέψετε τον τυφλό δρόμο (απαγορευτική λύση λόγω εξωπραγματικού κόστους) όπισθεν του συγκροτήματος; Πόσα αυτοκίνητα θα χωρέσουν; Αντιλαμβάνεσθε ότι ο αριθμός που θα μπορεί να σταθμεύει και δεν θα δώσει λύση στο γενικότερο πρόβλημα, είναι σαν την ασπιρίνη ως αντίδοτο σε θανατηφόρο ασθένεια;
(110315)




Είπαν… 1

«Το Λουτράκι για να αντιληφθούμε πώς έφθασε εδώ τις δύο τελευταίες δεκαετίες, πρέπει να το φαντασθούμε ως μικρογραφία της κεντρικής πολιτικής σκηνής. Έτσι τον Παύλο Παύλου πρέπει να τον αντιλαμβανόμαστε κάτι σαν Ανδρέα Παπανδρέου, τον Γιώργο Γκιώνη (κατά περίπτωση) είτε σαν τον Κώστα Σημίτη, είτε σαν τον Αντώνη Σαμαρά και τον Κώστα Λογοθέτη σαν τον Γιώργο Παπανδρέου. Που είναι λοιπόν σήμερα η Ελλάδα, που είναι σήμερα το Λουτράκι; Στην Ελλάδα υπάρχει η ελπίδα από τον Αλέξη Τσίπρα και τον Πάνο Καμμένο, στο Λουτράκι δυστυχία! Όχι μόνον από τους παρόντες, αλλά και από αυτόν που ετοιμάζουν ως διάδοχο… και έχει ονοματεπώνυμο με παρελθόν και ελπίζει στο μέλλον.»
(110315)




Είπαν… 2

«Οι παράκτιοι επιχειρηματίες θα πρέπει να αντιληφθούν ότι κανείς άλλος δεν τους φταίει, πλην από τους τρεις τελευταίους δημάρχους του Λουτρακίου και με αυτούς να τα βάλουν. Ο κόμπος έφθασε στο κτένι για όλους…»
(110315)




Είπαν… 3

«Κάποιοι ήταν τυχεροί στην Λουτράκι Α.Ε. και πήραν το τελευταίο μέρος της εξόφλησης του μηνός Δεκεμβρίου, ενώ οι άτυχοι αναμένουν στο ακουστικό τους για το τελευταίο υπόλοιπο του 2014!»
(110315)




ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό τ. δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)




ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΑΒΑΛΕΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΤΟΣ
ΤΟ ΓΚΡΕΜΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΥΘΑΙΡΕΤΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

Του Πάνου Ηλιακόπουλου

Το μεγαλείο της ανικανότητας των διοικούντων το Λουτράκι τις δύο τελευταίες δεκαετίες αποκαλύφθηκε άλλη μία φορά κατά την χθεσινή έκτακτη συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου, όπου συγκέντρωσε ΄χωρίς να προβλεπόταν την παρουσία των ταγών του τόπου, καθώς επίσης και σχεδόν όλων των επιχειρηματιών των παράκτιων επιχειρήσεων.
Αιτία, οι ατομικές ειδοποιήσεις - τελεσίγραφο προς κάθε επιχείρηση από την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Πελοποννήσου - Δυτικής Ελλάδας & Ιονίου με την οποία ξεκαθαρίζεται ότι μέχρι τέλους του τρέχοντος μηνός θα έχουν κατεδαφισθεί όλες οι αυθαίρετες κατασκευές στης παράκτιας ζώνης που βρίσκονται εκτός οικοδομικής γραμμής.
Μια απόφαση που θα δώσει επιτέλους λύση στον καραγκιόζη της παραλίας που έχει αναπτυχθεί επί τέσσερις και πλέον δεκαετίες κι αν και έτρεχαν ποτάμι εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ τις δύο τελευταίες δεκαετίες, δεν έγινε απολύτως τίποτα σωστό και ορθό για να αλλάξει αυτή η εικόνα της πόλης και να εξωραϊσθεί το παραλιακό μέτωπο του Λουτρακίου, προσελκύοντας το τουριστικό ενδιαφέρον.
Στον έγγραφο της η Αποκεντρωμένη Διοίκηση επισημαίνει ότι οι επιχειρηματίες θα ειδοποιηθούν τηλεφωνικά για να έχουν προηγουμένως αποσύρει τα περιουσιακά τους στοιχεία, πριν επέμβουν τα βαρέως τύπου μηχανήματα κατεδάφισης.
Στο ίδιο έγγραφο επισημαίνεται προς τον δήμο Λουτρακίου και τις εταιρείες κοινωφελούς υπηρεσίας ότι θα ειδοποιηθούν για να διακόψουν τις παροχές κοινωνικών αγαθών.
Στη χθεσινή συνεδρίαση -που παρέπεμπε περισσότερο σε τσίρκο- χωρίς καμία απολύτως συγκρότηση, επικρατούσε ένα τεράστιο αλαλούμ, δεν ακούσθηκε κάποια πρόταση που να δίνει λύση και να έχει παράλληλα προοπτική καλαισθησίας στην πόλη. Φυσικά, ακούσθηκε και η πρόταση του «αρχιτέκτονα της ανάπτυξης» για το σημερινό χάλι του τόπου Παύλου Παύλου ο οποίος επανέλαβε και πάλι την αναγκαιότητα μείωσης της χερσαίας ζώνης. Δηλαδή, να συνεχισθεί η εικόνα καραγκιόζη του παραλιακού μετώπου και τίποτα να μην αλλάξει. Όσον αφορά τον πρόεδρο του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Λουτρακίου Γιώργο Ρουμελιώτη, εκτός τόπου και χρόνου από την πραγματικότητα…
Πρέπει όλοι οι ταγοί του τόπου να αντιληφθούν ότι το χαλί που χώνουν από κάτω τα σκουπίδια τις δύο τελευταίες δεκαετίες αναδεικνύεται λόγω του όγκου τους σε πάρα πολύ μικρό για να τα σκεπάσει, με συνέπεια αφενός να φαίνονται, αφετέρου από την ζύμωση ετών να εκραγούν και να έλθουν όλα στην επιφάνεια.
Όλοι πρέπει να γνωρίζουν ότι οι αυθαίρετες κατασκευές γκρεμίσθηκαν και στο Μικρολίμανο του Πειραιά που δεν υπήρχε χερσαία ζώνη, αλλά ήταν κοινόχρηστος χώρος!

Ιδού πώς μπορεί να αλλάξει το παραλιακό μέτωπο
Επειδή λοιπόν το loutraki-press διώκεται για τον καταγγελτικό του λόγο -μήπως κάποτε όλοι αυτοί συνέλθουν και λειτουργήσουν υπέρ των συμφερόντων του τόπου- ωστόσο, ανέκαθεν είχε προτάσεις που προέβαλε υπέρ του κοινού καλού, αλλά δεν εξυπηρετούσαν το καλό της εκάστοτε δημοτικής αρχής. Σήμερα λοιπόν, θα παρουσιασθεί άλλη μία πρόταση με γνώμονα την τουριστική ανάπτυξη του Λουτρακίου, έτσι ώστε να είναι ελκυστικό και την για την προσέλευση κοινού τόσο από την Ελλάδα όσο και το εξωτερικό.
Στο πλαίσιο αυτό λοιπόν η πρώτη κίνηση είναι να ζητηθεί από το ΥΠΕΚΑ ψήφιση τροπολογίας που θα εξαιρεί το Λουτράκι για ένα έτος. Στο αίτημα θα συμπεριλαμβάνεται ρητά η ωρίμανση σχεδίου ανάπλασης του παραλιακού μετώπου σε δύο ή τρεις φάσεις, με πρώτη προτεραιότητα την επίδικη κεντρική παραλία. Όσον αφορά την κατασκευή του έργου, μέρος του θα μπορεί να ενταχθεί στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, ενώ άλλο μέρος του να υλοποιηθεί μέσα από διάφορα εργαλεία.
Πώς μπορεί να γίνει άμεσα η μελέτη και με ισχνότατο κόστος για το Λουτράκι κι ενδεχομένως να αναδειχθεί στην καλύτερη δυνατή επιλογή;
Να γίνει πρόσκληση στους μεταπτυχιακούς φοιτητές των ελληνικών αρχιτεκτονικών σχολών να προχωρήσουν στην σύνταξη μεταπτυχιακής μελέτης εξωραϊσμού και αναμόρφωσης του ενιαίου παραλιακού μετώπου από την Διώρυγα Κορίνθου μέχρι και την Νεράιδα -συμπεριλαμβανομένων των περιβαλλοντικών επιπτώσεων- λαμβάνοντας υπόψη και την εικόνα που παρουσιάζουν οι προσόψεις των παραλιακών πολυκατοικιών.
Το καλύτερο σχέδιο που θα επιλεγεί από ομάδα επιλεγμένων αρχιτεκτόνων να υλοποιηθεί, ενώ παράλληλα να δοθεί και ένα βραβείο της τάξης των περίπου € 30.000 στην νικήτρια ομάδα. Επίσης, οι τρεις πρώτες ομάδες των μεταπτυχιακών φοιτητών να φιλοξενηθούν για μία εβδομάδα στο ξενοδοχείο της δημόσιας - δημοτικής επιχείρησής μας Λουτράκι Α.Ε.
Με αυτή τη ρεαλιστική πρόταση και το ΥΠΕΚΑ θα την κάνει αποδεκτή, αλλά και οι παράκτιες επιχειρήσεις λίγο διάστημα πριν το καλοκαίρι δεν θα υποστούν οικονομική καταστροφή.

Υ. Γ.: Το σημείωμα, του οποίου η δημοσιοποίηση είχε προαναγγελθεί την Δευτέρα για σήμερα, αναβάλλεται για μεθαύριο Παρασκευή.
(110315)




ΟΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΟΥ ΓΚΙΩΝΗ
ΠΑΡΑΠΕΜΠΟΥΝ ΣΕ ΕΧΘΡΟΤΗΤΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙΝ!

Του Δημήτρη Καραπατά*

Όταν ένας δήμαρχος συμπεριφέρεται σαν να ακούει μόνον τα οικονομικά συμφέροντα και οι πρακτικές του παραπέμπουν σε κάποιον που επιτίθεται με σφοδρότητα στην πόλη και στους δημότες, είναι σαν να τους λέει ανερυθρίαστα ότι τους εξαπάτησε και υφάρπαξε την ψήφο τους. Τότε λοιπόν, δεν είναι ανάγκη να το κραυγάσει ο ίδιος, γιατί το κάνουν από μόνα τα έργα του.
Στα καθ’ ημάς, ο δήμαρχος Λουτρακίου Γιώργος Γκιώνης, που αν και ο ίδιος παραδέχτηκε πρόσφατα με δημόσια επιστολή του προς τον περιφερειάρχη Πελοποννήσου, πως η έλευση του προαστιακού ως την οδό Αιγαίου, είναι τεχνικά εφικτή και σημαντική για την οικονομική ανάπτυξη της πόλης του Λουτρακίου, εντούτοις, από το ξεκίνημα της θητείας του ως πρώτος πολίτης, όχι μόνο δεν έχει κάνει καμία κίνηση προς την κατεύθυνση υλοποίησης του συγκεκριμένου έργου, αλλά έχει πρωταγωνιστήσει στην «δολιοφθορά» υλοποίησης του, σκορπώντας τα ανάλογα τρομοκρατικά διλλήματα.
Και αυτό φυσικά για δυο λόγους:
Ο πρώτος, μήπως για να κλείσουν οι περισσότερες επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον κεντρικό ιστό, να αφήσει άνεργους τους πολίτες, και να καταβαραθρώσει τις αντικειμενικές αξίες των ακινήτων, έναντι των νέων που αναπτύσσονται στο πλαίσιο του νέου ΓΠΣ;
Ο δεύτερος, μήπως για να μην φτάσει πότε ο προαστιακός σιδηρόδρομος στην οδό Αιγαίου, αλλά να γίνει πρώτα η επέκταση του νέου ΓΠΣ - «γιοφύρι της Άρτας κατάντησε», ώστε να υποχρεωθεί μετά από 10 περίπου χρόνια ο ΟΣΕ να κατασκευάσει τερματικό σταθμό σε χώρο κοντά στο καζίνο, στην οδό Παπανικολάου;
Όλα αυτά, την ώρα που η γκάμα των μελετών του έργου και τα τεύχη δημοπράτησης για την διενέργεια του διαγωνισμού έχουν ολοκληρωθεί και απομένει μόνο η ένταξη του σε σχετικό χρηματοδοτικό ευρωπαϊκό πρόγραμμα, αλλά ο εν δυνάμει επίορκος(;) δήμαρχος δεν εκτελεί τις 3 αποφάσεις του δημοτικού συμβουλίου, με συνέπεια αυτό να εκλαμβάνεται ότι διαπράττει παράβαση καθήκοντος;
Ενδεικτικό της προαίρεσης του που ενδεχομένως να παραπέμπει σε δόλο, αλλά η τακτική του δεν παύει να τον ενοχοποιεί, είναι το γεγονός, πως ουδέποτε έσπευσε να καταδικάσει ότι ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης επί 40 μήνες έχει παραλύσει τις διαδικασίες ολοκλήρωσης και «εκτροχιάσει» τις προοπτικές υλοποίησης, του συγκεκριμένου έργου.
Αξίζει να σημειωθεί, πως ενώ ο Γιώργος Γκιώνης, δημόσια έχει παραδεχθεί την αποτελεσματικότητα της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι, εντούτοις κρύβεται και δεν επιδιώκει καμία συνεργασία για το θέμα αυτό.

* Ο Δημήτρης Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων για την Έλευση του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι - οδός Αιγαίου.
(110315)
Return top