ΚΟΥΙΖ 1
Τι γίνεται με το κοινωνικό παντοπωλείο; Γιατί η οκνηρή και
παραπαίουσα «υπηρεσιακή» δημοτική αρχή του Κώστα
Λογοθέτη το έκλεισε;
(300714)
ΚΟΥΙΖ 2
Γιατί παραμένει χαλασμένη η μία σκούπα των δρόμων και η άλλη
παραμένει σε αχρηστία; Που είναι τα χρήματα για την επισκευή τους; Φτιάξτε τες
έστω και με απευθείας ανάθεση! Είναι κατακαλόκαιρο και ο κόσμος αγανακτεί με τη
βρόμα και τη δυσωδία που έχετε εγκαταλείψει την πόλη.
(300714)
ΚΟΥΙΖ 3
Τι έγιναν οι κάδοι απορριμμάτων από τους Αγ. Θεοδώρους;
Γιατί τους πήρε η εταιρεία που τους είχε διαθέσει; Τι έχει συμβεί «υπηρεσιακέ»
δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη με τα
«εξαπτέρυγά» σας;
(300714)
Είπαν… 1
«Το κλείσιμο των τεσσάρων από τις οκτώ κοινόχρηστες βρύσες
στους Αγ. Θεοδώρους με απόφαση της ΔΕΥΑΛ, έλυσε το θέμα υδροδότησης και μέχρι
τέλος Ιουλίου έχουν καλυφθεί οι ανάγκες του χωριού και των οικισμών. Οι
πληροφορίες του loutraki-press θέλουν από τις κοινόχρηστες βρύσες να υδροδοτείτο η Κινέτα,
λαμβανομένου υπόψη ότι εθεάθη φορτηγάκι μάρκας Mercedes τύπου Vito να
γεμίζει 35 μπιτόνια των 25
λίτρων , ενώ και άλλα φορτηγάκια γέμιζαν μπιτόνια με νερό.
Τελικά, οσμίζεται πολυσύνθετο το σκάνδαλο με το θέμα υδροδότησης των Αγ.
Θεοδώρων. Ας εξετάσουν στη ΔΕΥΑΛ τι συνέβαινε και με τις αφαλατώσεις γιατί ο
καπνός είναι τεράστιος;»
(300714)
Είπαν… 2
«Έχει ενδιαφέρον πως τοποθετούνται οι πολίτες και πως
σχολιάζουν τον εμπαιγμό του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη και του διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού &
Ανάπτυξης Γρηγόρη Σαμπατακάκη (ο
οποίος είναι παραθεριστής στο Λουτράκι!) που κάνουν τα πάντα για να μην γίνει
το έργο του προαστιακού σιδηροδρόμου αντίστοιχο των προδιαγραφών του, της
διεθνούς (σταθμός στη διακλάδωση θέση Παράδεισος - Φιλοθέη) και της εγχώριας
πρακτικής (παρακαμπτήρια γραμμή έως την οδό Αιγαίου). Οι πολίτες λοιπόν
προτείνουν στους δύο εντεταλμένους της ελληνικής κοινωνίας οι επιβάτες για
προαστιακό στο μόλο της πόλης να επιβιβάζονται του πλοιαρίου αναψυχής ″Albona″, να διαπλέουν τη
Διώρυγα Κορίνθου μέχρι την παραλία Αγ. Θεοδώρων, εκεί να επιβιβάζονται σε mini bus και
να μεταφέρονται στον ομώνυμο σταθμό του προαστιακού σιδηροδρόμου.»
(300714)
Είπαν… 3
«Σύμφωνα με την ΕΡΓΟΣΕ, το κόστος μελέτης για την χάραξη και
κατασκευή 120 χλμ.
διπλής μετρικής γραμμής της διαδρομής Πάτρα - Πύργος - Κυπαρισσία ανέρχεται στα
€ 5 εκατ. περίπου. Στην ΕΡΓΟΣΕ την εποχή που ήταν επικεφαλής ο νυν διευθυντής
Στρατηγικού Σχεδιασμού και Ανάπτυξης του ΟΣΕ Γρηγόρης Σαμπατακάκης, το κόστος μελέτης για την παρακαμπτήρια
γραμμή Ισθμός - Λουτράκι για την απόσταση των 5 χλμ. διαμορφωνόταν στο περίπου
€ 1,5 εκατ.! Γι’ αυτό δεν έρχεται ο προαστιακός στο Λουτράκι;»
(300714)
Ο ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΠΟΤΕ ΨΕΜΑΤΑ!
Ο ΚΩΣΤΑΣ ΛΟΓΟΘΕΤΗΣ ΕΦΕΡΕ ΤΟΝ «ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ»
Όλοι κατηγορούν την αδράνεια και την αναποφασιστικότητα του
«υπηρεσιακού» δημάρχου Κώστα Λογοθέτη,
αλλά αυτός για να τους διαψεύσει όλους, έφερε τον «προαστιακό» στο Λουτράκι!
Δεν είναι γνωστό αν τον επέβαλε ο περιφερειάρχης Πελοποννήσου Πέτρος Τατούλης ή ήταν μια πρόγευση του
διευθυντή Στρατηγικού Σχεδιασμού & Ανάπτυξης Γρηγόρη Σαμπατακάκη ενόψει μιας μελλοντικής κατασκευής στο απώτερο
μέλλον.
Με την έλευση του «προαστιακού» στην πόλη του Λουτρακίου
εγείρονται ερωτήματα:
- Με ποιά απόφαση και ποίου την εισήγηση το συγκεκριμένο «τραίνο» εκτελεί
έργο εντός της πόλης του Λουτρακίου;
- Ποιός είναι αυτός που εκμεταλλεύεται το συγκεκριμένο «τραίνο»;
- Ποιός του έδωσε τη σχετική άδεια;
- Τί κάνει η «υπηρεσιακή» δημοτική αρχή του Κώστα Λογοθέτη;
- Πέραν της βρόμας και της δυσωδίας που πνίγει απ’ άκρου εις άκρον την
πόλη, τώρα έχουν επιτρέψει το «μπάτε σκύλοι αλέστε κι αλεστικά μη δίνετε»;
- Καταντήσατε συνειδητά την πόλη ξέφραγο αμπέλι;
(300714)
ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΗΣΕ 2 ΔΙΚΟΓΡΑΦΑ
ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΕΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ;
Η ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΘΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙ;
(Αυτό δήμαρχε Κώστα Λογοθέτη θα απαντηθεί!
Πλαστογραφία μετά χρήσεως σε δικαστήριο.)
Ο ΠΕΤΡΟΣ ΤΑΤΟΥΛΗΣ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ
ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ ΠΟΡΕΥΕΤΑΙ ΣΗΜΕΙΩΤΟΝ
Του Δημήτρη Καραπατά*
Η παρελκυστική τακτική του περιφερειάρχη Πελοποννήσου Πέτρου Τατούλη, κατάφερε ως ώρας να
παραλύσει τις διαδικασίες υλοποίησης του μεγαλύτερου αναπτυξιακού έργου για την
πόλη του Λουτρακίου, που είναι η σύνδεση της με τον προαστιακό σιδηρόδρομο. Και
αυτό σε μια κρίσιμη χρονικά στιγμή που επέφερε βάναυσο χτύπημα στα συμφέροντα
της πόλης και στην οικονομία της που χειμάζεται.
Φυσικά, αυτή η απόφαση αμαυρώνει τους λαβόντες αυτής ταγούς,
της διοίκησης της περιφέρειας Πελοποννήσου, που παρά τις αλλεπάλληλες πομπώδεις
ανακοινώσεις, πλέον δεν μπορούν να κρύψουν ότι νουθετούν εντολές από εξωθεσμικά
κέντρα.
Ωστόσο, το να εξαγγέλλεις κάθε τόσο, κάτι χωρίς να το
υλοποιείς ποτέ, δεν είναι μονάχα μια επανάληψη που χάνει την ουσία της και σε
καθιστά αφερέγγυο στα μάτια των πολιτών, αλλά αποτελεί και ένα χονδροειδή τρόπο εμπαιγμού τους, ο
οποίος με την συγκεκριμένη ηθική ευελιξία που αγγίζει τα όρια της πολιτικής
ανηθικότητας πλέον καταντάει ύβρις, αφού τους εκλαμβάνει ως χαυνοπολίτες.
Ως πράξεις φενακισμού θα πρέπει να εκλαμβάνονται και τα
παραπλανητικά, με διασταλτικές ερμηνείες δελτία Τύπου της παράταξης του Πέτρου
Τατούλη, με τον επαμφοτερίζοντα χαρακτήρα, τα οποία δημοσιεύονται για την
δημιουργία στρεβλών εντυπώσεων και διατυμπανίζουν τις δήθεν αναληφθείσες
ενέργειες του περιφερειάρχη Πελοποννήσου για αυτό το θέμα, οι οποίες πόρρω
απέχουν από την αλήθεια, καθώς αυτά διαψεύδονται από τα ίδια τα γεγονότα και
εκτός από την τύρβη, δεν προσφέρουν τίποτα άλλο.
Καταστροφικές για το Λουτράκι οι επιλογές του περιφερειάρχη
Κορωνίδα των άνω, είναι και το στοχοχρονοδιάγραμμα που είχε
δώσει πριν από ένα χρόνο ο Πέτρος Τατούλης για το συγκεκριμένο έργο και βάσει
αυτού, το έργο έπρεπε κανονικά να όδευε προς ολοκλήρωση. Ενώ οι πρόσφατες
δηλώσεις του θεματικού αντιπεριφερειάρχη του Πέτρου Τατούλη Απόστολου Παπαφωτίου, όχι μόνο
καθαίρεσαν χωρίς αισχύνη και αιδώ τα υπεσχημένα, αλλά καιροπέταξαν στο απώτατο
μέλλον την υλοποίηση του κι έχει ο Θεός…
Ο ρόλος της διοίκησης της περιφέρειας Πελοποννήσου όμως δεν
είναι να απεργάζεται σχέδια απεμπολήσεως μεγάλων αναπτυξιακών έργων για να
βουλιάζουν οι κοινωνίες των πολιτών, αλλά να μάχεται με εντιμότητα,
αποφασιστικότητα και εφευρετικότητα για τα συμφέροντα των ανυπεράσπιστων και
δεινά βαλλόμενων πολιτών, ώστε να «καλμάρει» τα προβλήματα τους.
Στην εσχατιά του πολιτικού του βίου, ο Πέτρος Τατούλης,
προτίμησε να αποτελέσει ακόμη μια περίπτωση φθίνοντος πολιτικού, του οποίου οι
καταστροφικές επιλογές, εξελίχθηκαν σε κυλώνειο Άγος για τον τόπο μας. Η δε
σοβούσα πολιτική κρίση που έχει ξεσπάσει στην περιφέρεια μας με περιφερειάρχη
τον Πέτρο Τατούλη, έχει σαν τραγική συνέπεια ακόμη και να αλλοιώνεται το
πολίτευμα μας, με το σοβαρό «τραυματισμό» της Δημοκρατίας.
Γεγονότα που εκθέτουν τον κύριο Πέτρο
Προς αυτή την κατεύθυνση κατατείνουν όχι μόνο οι δηλώσεις - καταπέλτης,
πρώην συνεργατών του Πέτρου Τατούλη, όπως του πρώην προέδρου του σώματος του
περιφερειακού συμβουλίου Γιώργου
Πουλοκέφαλου, που χαρακτήρισε τις
πολιτικές του επιλογές, αυταρχικές και αδιαφανείς, κυρίως ο εξοβελισμός των 3
ειλημμένων αποφάσεων του δημοτικού μας συμβουλίου, που έγινε στη συνεδρίαση του
περιφερειακού συμβουλίου, στις20/5/2013 σε μια αποφράδα ημέρα για την Δημοκρατία.
Εξοβελισμός, ο οποίος είχε προφανή στόχο
να αλλάξει ο ορθός σχεδιασμός του έργου, ώστε να εξυπηρετηθούν αλλότρια
συμφέροντα που αργοσαλεύουν πίσω από τις κουρτίνες παρασκηνίου του
περιφερειάρχη.
Οι συγκεκριμένες αποφάσεις του ανωτάτου θεσμικού οργάνου του
δήμου μας, είναι απαύγασμα χιλιάδων υπογραφών πολιτών και φορέων του
Λουτρακίου, αλλά και δημόσιων γόνιμων διαβουλεύσεων, όπως αυτής που έγινε στις
5/7/2009 σε κατάμεστη από κόσμο αίθουσα του Πνευματικού Πολιτιστικού Κέντρου
Λουτρακίου, από την οποία προέκυψε η ομόθυμη και βροντερή απαίτηση να συνδεθεί
το Λουτράκι στην οδό Αιγαίου, απευθείας με τον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Ωστόσο ακόμη και ο ίδιος ο Πέτρος Τατούλης, διαπίστωσε ιδίοις
όμμασι την καθολική αποδοχή που έχει το συγκεκριμένο έργο, όταν πριν από 1,5
χρόνο βρέθηκε στην Περαχώρα, σε εκδήλωση για την επανίδρυση του τοπικού
μουσείου και στην οποία η αναφορά του Γιάννη
Καραπανάγου στην έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι, προκάλεσε σε μια
ασφυκτικά γεμάτη από κόσμο αίθουσα, το δυνατό και παρατεταμένο χειροκρότημα.
Το τέχνασμα εκτροχιασμού… από τον κύριο Λάκη
Και ενώ μέχρι οι ίδιοι συνεργάτες του Πέτρου Τατούλη έχουν
παραδεχθεί δημόσια πως αυτό το έργο είναι πανθομολογούμενη απαίτηση της
κοινωνίας του Λουτρακίου (δηλώσεις πρώην αντιπεριφερειάρχη Γιώργου Δέδε στο περιφερειακό συμβούλιο 20/5/2013), μπαμ ηκούσθη
στον αέρα, πλην τα βόλια πήγαν πέρα, αφού ο Απόστολος Παπαφωτίου, στην πρόσφατη
συνέντευξη του, αν και αναγνώρισε πως πρέπει να γίνει πράξη το όραμα της
περιοχής, εντούτοις ανακοίνωσε μαζί με τα άλλα εμετικά παράταιρα και την
διεξαγωγή νέας διαβούλευσης!..
Οι λόγοι προφανείς, για να ροκανίσουν και άλλο τον χρόνο, ώστε
να μην προχωρήσει τίποτα και να βουλιάξουν ακόμη πιο βαθιά στα τάρταρα το Λουτράκι.
Συμπερασματικά, καταλήγουμε πως ο Πέτρος Τατούλης δεν είναι
φιλαλήθης πολιτικός και αυτή η διαπίστωση αποτελεί τον ασφαλέστερο εξάντα για
να διακρίνουμε τι κρύβεται πίσω από τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις, τις εντυπωσιακά
μαχητικές λέξεις και πέρα από τα άτεχνα σοφίσματα να κατανοήσουμε, αυτοί οι
ταγοί της διοίκησης της περιφέρειας Πελοποννήσου τι πραγματικά πρεσβεύουν.
Δεν έχουμε συνειδησιακό δικαίωμα να αδιαφορήσουμε για την
υπονομευτική του δράση που φαλκιδεύει τα συμφέροντα του τόπου μας.
Είναι η πιθανότητα που έχει ένα
όνειρο να γίνει πραγματικότητα
που κάνει την ζωή ενδιαφέρουσα
Paulo Coelho
* Ο Δημήτρης
Καραπατάς, είναι επικεφαλής της Πρωτοβουλίας Πολιτών & Φορέων Έλευσης
του Προαστιακού Σιδηροδρόμου στο Λουτράκι.
(300714)
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου