ΚΟΥΙΖ

Κώωτση, πόσο ψέμα ήταν όταν έλεγες ότι μας κρέμασε ο κουμπάρος μου (εννοώντας μετά την αποχώρησή σου την παραμονή του στο διαχειριστικό); Ποιος θα σε πιστέψει από εδώ και στο εξής, αφού έλεγες ότι θα τον απομακρύνεις και δήθεν έψαχνες για αντικαταστάτη του στην Αθήνα;
(211011)




Είπαν…

«Ι Κώωτσης θέλει με το οποιοδήποτε κόστος να καρατομήσει εδώ και τώρα τον Χαράλαμπο Δοσσαρά από πρόεδρο της ΔΕΥΑΛ-Π, αλλά προς το παρόν φοβάται να το διακινδυνεύσει, μήπως δεν πάρει την απαιτούμενη πλειοψηφία από το δημοτικό συμβούλιο.»
Ε, κάτι γέλια που έχουν να γίνουν, γιατί ι Κώωτσης αδυνατεί να σκεφθεί τα στοιχειώδη!..
Η αχαριστία και η έλλειψη αναγνώρισης στον ένα εκ των δύο κυριότερων ευεργετών του, δεν μπορούν να λείψουν από τον Κώωτση.
Κώωτση, πρόσεχε μην έχεις φύγει πρώτος από τον Δοσσαρά.
Πρόσεξέ το, κάτι θα γνωρίζει το loutraki-press!..
(211011)




ΟΙ ΑΝΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙΟΥ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΕΟΝΤΑΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΝ ΚΩΩΤΣΗ - ΔΕΔΕ - ΝΙΚΟΛΑΟΥ

Ας ελπίσουμε ότι Σαββατιάτικος και Κυριακάτικος Τύπος πανελλαδικής κυκλοφορίας, θα απορροφηθεί με το εθνικό πρόβλημα του οικονομικού ξεκληρίσματος των Ελλήνων και της επερχόμενης λεηλασίας των περιουσιών των και μαζί του εγχώριου πλούτου μας. Γιατί η αυτή η απορρόφηση θα συμβάλλει να μην δοθεί διάσταση στην ανάδειξη των δύο τοξικών βομβών σε Λουτράκι και Αγ. Θεοδώρους.
Κύριοι υπαίτιοι για την ανάδειξη αυτού του θέματος, είναι o παρασυρόμενος και πειθόμενος σαν μειράκιο ι Κώωτσης για εξασφάλιση της επανεκλογής του ως δημάρχου, από τους αντιδημάρχους του εξ Αγ. Θεοδώρων Δημήτρη Δέδε και Σπύρο Νικολάου, καθώς και οι προαναφερόμενοι αξιωματούχοι του.
Κι ας δούμε ποιές ευθύνες αναλογούν στον καθένα εξ’ αυτών.
Ι Κώωτσης με την χωρίς καμία λογική κι αναμονή αντικρίσματος τόσο με τον περιφερειάρχη Πέτρο Τατούλη, ο οποίος τον αδειάζει παραδειγματικά σε κάθε ευκαιρία, όσο και την ειδική γραμματέα Επιθεωρητών Περιβάλλοντος του υπουργείου Περιβάλλοντος και Κλιματικής Αλλαγής Μαργαρίτα Καραβασίλη, η οποία αφενός τον αγνόησε με τη δημοσιοποίηση του δευτέρου πορίσματος των επιθεωρητών, αφετέρου αναδείχθηκε από τις υπηρεσίες της το θέμα των τοξικών βομβών.
Δημήτρης Δέδες και Σπύρος Νικολάου υπό την πλήρη συνεννόηση, ευλογίες και κάλυψη του Κώωτση, με τις ατελέσφορες και παράλογες ενέργειές τους σε οξύτατους τόνους, σε συνδυασμό με τις απρεπέστατες συμπεριφορές για την κάλυψη της αδράνειάς τους το χρόνο που γίνονταν οι διεργασίες αδειοδότησης της Soussaki Logistics, έφεραν τελικά το πιο απευκταίο αποτέλεσμα για το δήμο Λουτρακίου.

Η αλήθεια για τις δύο τοξικές βόμβες
Η ανάδειξη των δύο τοξικών βομβών με τη χωματερή Λουτρακίου και τη χαβούζα του βιολογικού καθαρισμού των Αγ. Θεοδώρων, καθώς και η απόρριψη απορριμμάτων στο ρήγμα του Σουσακίου, ποτέ δεν θα αναδεικνυόταν, αν δεν είχαν λειτουργήσει, με γνώμονα και μόνο τον εντυπωσιασμό και αποπροσανατολισμό της κοινής γνώμης.
Το ζοφερό θέμα συνολικά, το οποίο αν και ήταν γνωστό, δεν συνέφερε κανέναν να αναδειχθεί, πολύ δε περισσότερο την ίδια την πολιτεία. Η πολιτεία αυτή καθεαυτή είναι αποκλειστικά και μόνη υπεύθυνη λόγω παντελούς απουσίας συγκροτημένης περιφερειακής πολιτικής, σχεδιασμού και των αναγκαίων υποδομών, που θα αντιμετωπίζουν το σύγχρονο πανελλαδικό πρόβλημα των απορριμμάτων, είτε αυτά είναι αστικά, είτε βιομηχανικά ή άλλα τοξικά.
Ο δήμος Λουτρακίου, όπως και κάθε δήμος, ευθύνη έχουν για τα αστικά απόβλητα, ενώ τα βιομηχανικά και οτιδήποτε άλλο, ήταν ευθύνη πρότερα των νομαρχιών και σήμερα των αντιπεριφερειών ή της ίδιας της περιφέρειας. Το συγκεκριμένο θέμα ήταν κληροδότημα «καυτή πατάτα» από τον προκάτοχό του στον Πέτρο Τατούλη, ο οποίος δεν θα αναδείκνυε το θέμα, αν δεν είχαν προηγηθεί όλα τα ευτράπελα που είχαν προηγηθεί.
Ωστόσο, ο Πέτρος Τατούλης με τις ενέργειές του και τη συνδρομή της Μαργαρίτας Καραβασίλη φρόντισε να καλυφθεί πλήρως, ενώ σε συνεργασία με τον επιθεωρητή Παναγιώτη Μέρκο τίναξαν στον αέρα και προκαλούν ανεπανόρθωτη ζημία στο δήμο Λουτρακίου, εξαιτίας των Κώωτση, Δέδε, Νικολάου.

Ένα υπηρεσιακό θέμα για αντεκδίκηση θα κάψει το Λουτράκι
Το γεγονός, κανείς δεν μπορεί και θα ήταν ηλίθιο να το αμφισβητήσει, τόσο για τη μεταβολή σε τοξικής βόμβας της χωματερής Λουτρακίου, όσο και σε χαβούζας του βιολογικού καθαρισμού Αγ. Θεοδώρων, στο δίκτυο του οποίου εναποτίθενται απόβλητα και έχουν διαπιστωθεί από τους επιθεωρητές περιβάλλοντος και στις δύο περιπτώσεις.
Συνολικά, μια υπόθεση που είναι γνωστή στους υπηρεσιακούς παράγοντες και διακινείται μεταξύ αυτών, χωρίς να βλέπει το φως της δημοσιότητας με προσπάθειες το πρόβλημα να αντιμετωπισθεί σιωπηρώς χωρίς τα φώτα της δημοσιότητας στραμμένα πάνω του. Ας μην κοροϊδευόμαστε κι ας είμαστε σοβαροί. Όλοι γνώριζαν ποια φορτία κι από πού προέρχονται εναπόθεταν κάθε είδους απόβλητα και στις δύο περιπτώσεις.
Αν ήθελαν να κάνουν σωστά κι ακέραια τη δουλειά τους, θα έσπευδαν να αναδείξουν τους χρηματισμούς για τους οποίους είναι προφανές ότι επίσης θα έχουν γνώση, γιατί η ιστορία αυτή δεν είναι χθεσινή αλλά γίνεται χρόνια.
Ωστόσο, η κουταμάρα Κώωτση, Δέδε, Νικολάου, θα διασύρει άλλη μια φορά το δήμο Λουτρακίου στο πανελλήνιο.
(211011)




ΙΔΟΥ ΟΙ ΑΣΤΙΚΕΣ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΛΟΥΤΡΑΚΙ Α.Ε. ΠΟΥ ΔΕΝ
ΔΙΕΚΔΙΚΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ CLUB HOTEL LOUTRAKI S.A. Ι ΚΩΩΤΣΗΣ

Σε κάποια εκατομμύρια ευρώ ανέρχονται οι αξιώσεις της Λουτράκι Α.Ε. από την Club Hotel Loutraki S.A., λόγω της διαχείρισης που ασκούσε στην κοινοπραξία Club Hotel Casino Loutraki, σύμφωνα πάντοτε με τη γνωμοδότηση Τσοβόλα.
Μια γνωμοδότηση, που όπως καταγγέλθηκε στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου προσφάτως, αλλά το ίδιο είχε συμβεί και προ μηνών, κυκλοφορεί από καφενείο σε καφενείο, ενώ διακινείται με συνηθισμένη αλληλογραφία μέσω ΕΛ.ΤΑ. χωρίς αποστολέα, όπως άλλωστε έφθασε όχι μία, αλλά δύο φορές και στο loutraki-press.
Οι σελίδες που δημοσιοποιούνται, είναι αυτές των οποίων αποσπάσματα ανέγνωσε ι Κώωτσης στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου του δήμου Λουτρακίου της Δευτέρας 27 Ιουνίου 2011, ενώ αναφορά στο περιεχόμενό τους έκανε στην τελευταία συνεδρίαση του οργάνου και η δημοτική σύμβουλος της Αδέσμευτης Δημοτικής Κίνησης Εβίτα Κούτμου.
Επισημαίνεται ότι μετά τη διαβίβαση της γνωμοδότησης Τσοβόλα στον εισαγγελέα Κορίνθου, αυτή έχει καταστεί δημόσιο έγγραφο, κατ’ αρχήν πρώτος και καλύτερος την έχει καταστήσει ι Κώωτσης αναγιγνώσκοντάς τη στην αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου και κατά συνέπεια μπορούν να δημοσιοποιούνται αποσπάσματά της.
Το πλήρες κείμενο του αποσπάσματος της γνωμοδότησης Τσοβόλα, κατόπιν των διαπιστωθέντων της νομικής έρευνας ως προς την ύπαρξη αστικών αξιώσεων της Λουτράκι Α.Ε., αναφέρει τα ακόλουθα:
«Παρά τα αναμορφωμένα αποτελέσματα των ισολογισμών και τα καταβληθέντα προς τη «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ» αυξημένα ποσοστά επί των κερδών της Κοινοπραξίας που αναγράφονται στους ισολογισμούς της των χρήσεων 1995/1996 έως και 2009 και αναφέρονται παραπάνω, υφίστανται σήμερα ανείσπρακτες αξιώσεις της «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ» λόγω μη ορθού - σύμφωνα με τους όρους του Κοινοπρακτικού συμφωνητικού και του υπ’ αριθμ. 1/24-11-1995 πρακτικού του Διαχειριστικού Συμβουλίου της Κοινοπραξίας - υπολογισμού του δικαιουμένου ποσοστού της από τη συμμετοχή της στην Κοινοπραξία κατά τις χρήσεις 1995/1996 έως και 2010. Με βάση τα στοιχεία που μέχρι σήμερα τέθηκαν υπόψη μας:
α για τις χρήσεις 1995/1996 έως και 1999 οι ανείσπρακτες αξιώσεις αφορούν τους απωλεσθέντες από την Κοινοπραξία, και κατά το ποσοστό της και από τη «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ», τόκους λόγω της χρηματοδότησης του επενδυτικού προγράμματος από το ταμείο της Κοινοπραξίας και όχι ατομικά από το έτερο κοινοπρακτούν μέλος που είχε συμβατική υποχρέωση προς τούτο, οι οποίοι υπολογίζονται κατά προσέγγιση στο ποσό των (3.993.194,94 X 12% =) 479.183,39 ευρώ και μπορούν να απαιτηθούν βάσιμα.
β για τις χρήσεις 2000 και 2001 υφίστανται βάσιμες ανείσπρακτες αξιώσεις που αφορούν απωλεσθέντες τόκους, όπως και ανωτέρω υπό στοιχείο α΄, οι οποίοι (με τα στοιχεία που έχουμε υπόψη μας για τη χρήση 2000) υπολογίζονται κατά προσέγγιση στο ποσό των (1.376.174,59 X 12% =) 165.140,95 ευρώ, πλην όμως λόγω έλλειψης επαρκών στοιχείων (εκθέσεων ΣΟΛ ΑΕ με ανάλυση δαπανών κ.λπ.) δεν είμαστε σε θέση να βεβαιώσουμε για την ύπαρξη άλλων αξιώσεων.
γ για τις χρήσεις 2002 και 2003 υφίστανται βάσιμες ανείσπρακτες αξιώσεις που αφορούν απωλεσθέντες τόκους, όπως και ανωτέρω υπό στοιχείο α΄, οι οποίοι υπολογίζονται κατά προσέγγιση στο ποσό των (2.993.248,40 X 14% =) 419.054,77 ευρώ, πλην όμως από τα στοιχεία που έχουμε στην κατοχή μας δεν προκύπτουν άλλες αξιώσεις.
δ για τις χρήσεις 2004 έως και 2010 οι ανείσπρακτες αξιώσεις μπορούν ωσαύτως να απαιτηθούν βάσιμα και αφορούν τόσο τους απωλεσθέντες για τον ανωτέρω λόγο από την Κοινοπραξία, και κατά το ποσοστό της και από τη «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ», τόκους, υπολογιζόμενους κατά προσέγγιση στο ποσό των (1.728.590,92 X 14% =) 242.002,72 ευρώ, όσο και τον μη ορθό και αντισυμβατικό καταλογισμό σε βάρος της Κοινοπραξίας, και κατά το ποσοστό της και από τη «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ», τμήματος αποσβέσεων, πρόσθετων φόρων, προστίμων κλπ επιβαρύνσεων που, κατά τα συμφωνηθέντα, βαρύνουν αποκλειστικά το έτερο κοινοπρακτούν μέλος και διαχειρίστρια της Κοινοπραξίας, υπολογιζομένων των τελευταίων αυτών αξιώσεων κατά προσέγγιση στο ποσό των 2.303.777,33 ευρώ από το οποίο ποσό 660.150,77 ευρώ αφορά τη χρήση του 2010 και ποσό 1.643.626 ευρώ τις χρήσεις 2004 έως και 2009.
Επίσης οφείλονται και διεκδικούνται βάσιμα απωλεσθέντες τόκοι λόγω μη εμπρόθεσμης καταβολής του εκάστοτε δικαιουμένου ετήσιου μερίσματος της ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ, σύμφωνα με τους όρους του Κοινοπρακτικού.
Για τον υπολογισμό με βεβαιότητα του ακριβούς ποσού των ανωτέρω αξιώσεων απαιτούνται επιπλέον έγγραφα - στοιχεία τα οποία, όπως μας δηλώθηκε, δεν βρίσκονται σήμερα στην κατοχή της «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ» (ούτε στη δική μας) πλην όμως μπορούν και πρέπει να αναζητηθούν από το αρχείο της Κοινοπραξίας ως και από Δημόσιες Αρχές οι οποίες και υποχρεούνται να τα χορηγήσουν λόγω ύπαρξης προφανέστατου εννόμου συμφέροντος.
Επισημαίνεται ότι τα προαναφερόμενα ποσά απωλεσθέντων τόκων αφορούν τόκους ενός έτους, υπολογισθέντων επί του ποσού των δαπανών του αντίστοιχου έτους που θεωρούνται δάνειο και όχι επί του συνόλου των δαπανών όλων των προηγούμενων ετών, όπως υπολογίζονται στην αναφορά του κ. Μπαλοδήμου. Και τούτο διότι, εάν το έτερο κοινοπρακτούν μέλος - διαχειρίστρια χρηματοδοτούσε εξ ιδίων το επενδυτικό πρόγραμμα, όπως είχε συμβατική υποχρέωση, και όχι μέσω των εισπράξεων της Κοινοπραξίας, τότε μετά το τέλος εκάστης χρήσης και την εξαγωγή των αποτελεσμάτων χρήσεως είχε δικαίωμα να αναλάβει και μετά βεβαιότητας θα αναλάμβανε από το ταμείο της Κοινοπραξίας το μέρισμα που της αναλογούσε, όπως έπραττε η ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ, το δε εν λόγω μέρισμα ετησίως υπερκάλυπτε τα προαναφερόμενα ποσά δαπανών του αντίστοιχου έτους.
Βέβαια, τα ανωτέρω ποσά ετήσιων τόκων υπόκεινται σε ανατοκισμό μέχρι σήμερα, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 296 Α.Κ., οπότε το τελικό ύψος της ζημίας, τόσο της Κοινοπραξίας όσο και της ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ κατά το ποσοστό συμμετοχής της, από απωλεσθέντες τόκους ανεβαίνει κατά πολύ και αντίστοιχα ανεβαίνει και το ποσό της αξίωση της ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ προς αποκατάσταση της εν λόγω ζημίας.
Επισημαίνεται επίσης ότι για τον ανωτέρω υπολογισμό των ως άνω ανείσπρακτων και βάσιμα διεκδικούμενων αξιώσεων έχει συνυπολογιστεί και αφαιρεθεί το καταβληθέν στη «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ» προαναφερθέν ποσό επιπλέον των μερισμάτων της που αναγράφονται στους ισολογισμούς και των ποσών που η ίδια μέχρι σήμερα καταλόγισε στα βιβλία της σε βάρος της Κοινοπραξίας.
Εναγόμενοι στις αστικές δίκες θα είναι;
1 το έτερο κοινοπρακτούν μέλος, ήτοι η εταιρία «CLUB HOTEL LOUTRAKI KAZINO ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Α.Ε.» η οποία αφενός είχε εξαρχής και συνεχίζει να έχει την ευθύνη της οικονομικής διαχείρισης της Κοινοπραξίας και αφετέρου ωφελήθηκε ατομικά από την ανωτέρω αντισυμβατική συμπεριφορά της, και
2 ο εκάστοτε ορισθείς ως Διαχειριστής (φυσικό πρόσωπο) της Κοινοπραξίας.
Όσον αφορά το αυθαιρέτως και παρατύπως - παρανόμως διαγραφέν από τον ισολογισμό της εταιρίας την 31-12-2005 ποσό απαιτήσεως των 531.345,18 ευρώ, αυτό την 31-12-2005 κακώς διεγράφη από τους ισολογισμούς της εταιρίας, διότι σύμφωνα με τις χρεωπιστώσεις των βιβλίων της, η απαίτηση συνέχισε να υφίσταται ανεξόφλητη μέχρι και την 1-10-2010 ότε και εξοφλήθη ολοσχερώς μαζί με τις λοιπές ανεξόφλητες μέχρι τότε απαιτήσεις της «ΛΟΥΤΡΑΚΙ ΑΕ» από τα ανωτέρω ποσά που η ίδια καταλόγισε σε βάρος της Κοινοπραξίας μέχρι και τη χρήση 2009. Πλην όμως, μετά την εξόφληση της απαίτησης η εν λόγω πρόωρη διαγραφή της από τον ισολογισμό δεν δύναται να στηρίξει σήμερα βάσιμα οιαδήποτε αξίωση της εταιρίας, αστική ή ποινική.»

(211011)
Return top