ΚΟΥΪΖ

Ποιός είναι ο δημοτικός σύμβουλος, που μόλις ο Κωστάαακης του χτυπάει την πλάτη, επιδίδεται σε ανακυβιστήσεις που θα ζήλευε ακόμα και ο Μελισσανίδης; Πάντως, πάλι στα… σκληρά θα το ρίξει ο φίλος του που μάλλον αδειάζεται άλλη μια φορά!..
Αλλά μόλις ο Κωστάαακης θα του γυρίσει πάλι την πλάτη, στην ανοιχτή αγκαλιά του φίλου θα τρέχει για παρηγοριά… Χιλιοπαιγμένο το έργο.

(210711)




Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΠΡΟΑΣΤΙΑΚΟ ΣΤΟ ΛΟΥΤΡΑΚΙ
ΜΕ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΑΝ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ Ο ΚΩΣΤΑΑΑΚΗΣ

Ο διακρινόμενος για την παντελή ανυπαρξία του Κωστάαακης, μπορεί ναι μεν να απεμπολεί την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου για το Λουτράκι μαζί με κομματικούς φίλους του, ωστόσο, τα θετικά νέα για το πλέον πιο σύγχρονο παγκοσμίως μεταφορικό μέσο, ήλθαν από την κεντρική εξουσία.
Πρόκειται για ένα έργο που θα φέρει ως ουσιώδες έργο υποδομής, που θα φέρει ανάπτυξη στον τόπο και στη δύσκολη οικονομική περίοδο που διανύουμε να φέρει επισκέπτες που θα συμβάλλουν στην αύξηση του τζίρου των τοπικών επιχειρήσεων.
Χθες, ο αναπληρωτής υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Νίκος Σηφουνάκης παρουσιάζοντας το νέο ρυθμιστικό σχέδιο για την Αττική, ανέδειξε τον αυτόνομο προορισμό του προαστιακού σιδηροδρόμου προς το Λουτράκι, ενώ προβλέπεται, όπως άλλωστε επιτάσσει η παγκόσμια σιδηροδρομική πρακτική να δημιουργηθεί σταθμός πριν τη διακλάδωση στη θέση Παράδεισος κι όχι όπως προωθείτο από κάποιους κύκλους η κατασκευή σταθμού στη θέση Βασιλόπουλος για την εξυπηρέτηση και μόνο συγκεκριμένων οικονομικών συμφερόντων!

Το ιστορικό ενός έργου που είναι και πολιτισμός
Υπενθυμίζεται ότι η έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, είχε σχεδιασθεί από το 1999 και ήταν κατ’ ουσία η πρώτη γραμμή του σύγχρονου μέσου στον κλάδο της Πελοποννήσου, προκειμένου να εξυπηρετήσει και τους επισκέπτες, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004. Όμως τα χρήματα της εταιρείας τότε έκαναν φτερά, το Λουτράκι μεθοδευμένα απεμπόλησε το έργο, με τον προαστιακό να περνάει έξω από το Λουτράκι.
Την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι είχε σκοπό να προωθήσει το 2005 ο τότε υπουργός ΠΕΧΩΔΕ Γιώργος Σουφλιάς και το 2007 βάφτισαν το σταθμό στη θέση Βασιλόπουλου, έλευση στο Λουτράκι!..
Το 2009, ο ίδιος υπουργός, παρουσιάζοντας το ρυθμιστικό σχέδιο της κυβέρνησής του, προέβλεπε την έλευση του προαστιακού στο Λουτράκι με σταθμό στη διακλάδωση. Ευτυχώς, το 2011, ταυτόσημη είναι και η άποψη των νυν υπουργών και μπορούμε να ελπίζουμε ότι ένα όνειρο ζωής, μπορεί να γίνει πραγματικότητα.

Απαιτείται πλέον όλοι οι πολίτες να είναι σε εγρήγορση
Από εδώ και πέρα θα πρέπει να ενδιαφερθεί πλέον είτε το θέλει, είτε όχι και να τρέξει ο ίδιος ο Κωστάαακης.
Παράλληλα, όλοι οι πολίτες, οι φορείς του τόπου, μ’ επικεφαλής και συντονιστή την Πρωτοβουλία Πολιτών για την έλευση του προαστιακού σιδηροδρόμου στο Λουτράκι, θα πρέπει να βρίσκονται σ’ εγρήγορση προκειμένου να καλύψουν και να συμπληρώσουν ενδεχόμενα κενά της δημοτικής αρχής, αλλά και του Κωστάαακη.

(210711)




ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ ΓΙΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΚΤΕΛ ΚΑΙ ΛΥΣΗ
ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΟΥ ΣΤΗΝ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΛΕΩΦΟΡΟ


Συνεδριάζει την προσεχή Δευτέρα το πρωί στις 11, η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής με δύο πάρα πολύ σοβαρά θέματα στην ημερήσια διάταξή της. Δύο θέματα που έρχονται με καθυστέρηση πολλών μηνών, δεδομένου ότι οι αποφάσεις αυτές επιβαλλόταν να έχουν ληφθεί ενόψει Πάσχα.
Κάλιο αργά παρά ποτέ που λέει και ο θυμόσοφος λαός μας, άσχετα μέχρι να αποφασισθούν από το δημοτικό συμβούλιο θα έχει φύγει το καλοκαίρι. Τουλάχιστον η απόφαση που θα ληφθεί κατά την άποψη του loutraki-press να έχει την πρόβλεψη να ισχύσει τα Σαββατοκύριακα για ολόκληρο το χειμώνα και για το επόμενο καλοκαίρι.
Το πρώτο και κορυφαίο είναι προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις επί της κεντρικής Λεωφόρου Ελευθερίου Βενιζέλου. Πρόκειται για μια ευκαιρία -αν υπάρχει η ανάλογη τόλμη και δεν υπάρχει φόβος για το πολιτικός κόστος, όπως είχε κάνει η προηγούμενη δημοτική αρχή- να σταματήσει το χάος που δημιουργείται με τη στάθμευση -πολλών δε το θράσος φθάνει και στο σύντομο διπλοπαρκάρισμα- και το έμφραγμα που δημιουργεί στο μόνο δρόμο-πνεύμονα της πόλης.
Το προηγούμενο δημοτικό συμβούλιο, αν και είχε υποβληθεί η πρόταση από τον πρώην αντιδήμαρχο Λάμπρο Παπαθεοδώρου να μπουν στο μέσον του δρόμου κολωνάκια, προκειμένου να είναι γρήγορη η διέλευση, τελικά έριξαν τον πήχη, τα τοποθέτησαν στη μια πλευρά κι επέτρεψαν τη στάθμευση στην άλλη.
Το λογικό, το συνετό, το πρέπον, το ορθό για να ανακουφισθεί η κυκλοφορία στην κεντρική λεωφόρο, είναι να τοποθετηθούν τα κολωνάκια στο μέσον της κεντρικής λεωφόρου επί των διαχωριστικών γραμμών κυκλοφορίας που δεν φαίνονται από την Αιγαίου μέχρι τους Καταρράκτες.
Όσον αφορά τις αποβιβάσεις και τις επιβιβάσεις τουριστών ή ημερήσιων εκδρομέων στα πούλμαν, αυτές να γίνονται στην πλατεία ΟΣΕ, στην πλατεία ΚΤΕΛ και την κεντρική πλατεία του Λουτρακίου.
Είτε αρέσει, είτε όχι, ο Αλέκος Πνευματικός έχει δώσει εξετάσεις και πέτυχε!

Μελετημένα ή αποσπασματικά και στην τύχη θα φύγει το ΚΤΕΛ;
Το έτερο μεγάλο θέμα είναι η απομάκρυνση από τον κεντρικό ιστό της πόλης -με τις πληροφορίες να θέλουν να μεταφερθεί στην Αστυνομία- του ΚΤΕΛ Κορίνθου.
Μια υπόθεση που συζητείται πάρα πολλά χρόνια, αλλά κανείς δεν είχε τολμήσει να το κάνει. Αν η πληροφορία του loutraki-press ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα για μεταφορά στην Αστυνομία, μάλλον πρόκειται -αν δεν είναι προσωρινή λύση- για αποσπασματική πρωτοβουλία και δεν εντάσσεται σ’ ένα συντονισμένο συγκοινωνιακό πλαίσιο. Με δεδομένο ότι επιβάλλεται οι σχεδιασμοί να γίνονται με γνώμονα την έλευση του προαστιακού στην πόλη του Λουτρακίου, ο συγκεκριμένος σχεδιασμός θα έπρεπε να προβλέπει τη μετακίνησή του ΚΤΕΛ σε κοινό χώρο στάθμευσης στην οδό Αιγαίου, που προβλέπεται να είναι ο τερματισμός της σιδηροδρομικής γραμμής. Εκεί θα υπάρχει και η αφετηρία του mini bus της πόλης, προκειμένου να εξυπηρετεί το επιβατικό κοινό.
Τα άλλα δύο θέματα που θα συζητηθούν είναι:
- Χορήγηση μη στον Δημήτριο Παππά προέγκρισης άδειας ίδρυσης καταστήματος εστιατορίου - ταβέρνας στα Πίσια.
- Εισήγηση επί της τροποποίησης του «Κανονισμού χορήγησης αδειών σε εταιρείες εμφιάλωσης και είσπραξης εμπορίας νερού».
(210711)




ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΥΧΤΟΦΥΛΑΚΑΣ ΣΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ, ΑΛΛΑ
ΔΕΝ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΠΟΥ ΕΠΙΤΗΡΕΙ!


Στο Δημοτικό Κολυμβητήριο Λουτρακίου υπάρχει νυχτοφύλακας με ονοματεπώνυμο Π.Γ. Αυτό επισημαίνει στο loutraki-press υπάλληλος της Ιάσωνος, ο οποίος τονίζει το κωμικό: Στον εν λόγω συμβασιούχος δεν του δίνουν τα κλειδιά των εγκαταστάσεων, αλλά τον έχουν και απλήρωτο τον άνθρωπο, για μεγαλύτερο διάστημα των τριών μηνών!
Σε ερώτημα του loutraki-press: Καλά τι κάνει;
Ο δημοτικός υπάλληλος απάντησε ότι κάθεται απ’ έξω μέσα στο αυτοκίνητό του ολόκληρη τη νύχτα.
Καλά αν θα μπουν από την άλλη πλευρά τι θα γίνει; Πώς θα τους αντιληφθεί;
Από εδώ και πέρα οι απαντήσεις στον Κωστάαακη, είπε ο υπάλληλος του δήμου.
Ακόμη είπε ο υπάλληλος ότι τις ώρες που δεν παρευρίσκεται ο επιχειρηματίας που αναφέρατε με τους πελάτες του, όποιος θέλει μπορεί να μπει μέσα και να κάνει το πλιάτσικο της ζωής του.
Όλα αυτά τα απίθανα, μόνον επί Κωστάαακη θα μπορούσαν να συμβούν.
(210711)




ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΤΟ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ!

Επί των ημερών του Κωστάαακη, έχει καταλυθεί η όποια έννοια της έννομης τάξης. Δεν υπάρχει αρχή και τέλος στην εγκαταλελειμμένη πόλη και ο καθένας πράττει κατά το δοκούν.
Φυσικό λοιπόν είναι να παραδειγματίζονται και οι θερινού επισκέπτες ή οι παραθεριστές, με συνέπεια να επικρατεί το απόλυτο μπάχαλο σ’ όλους ανεξαιρέτως τους κάθετους δρόμους προς την παραλία, που έχουν μετατραπεί σε απέραντο κι ανεξέλεγκτο πάρκινγκ.
Η κατάσταση χειρότερη από όλους τους πεζόδρομους, είναι σ’ αυτόν που είναι ο ακριβότερος του κόσμου, έμπροσθεν του δημαρχιακού μεγάρου κι είχε στοιχίσει περισσότερα από € 900.000! Σήμερα το πρωί, αλλά και το απόγευμα, περαστικοί μέτρησαν περισσότερα από δεκαπέντε αυτοκίνητα σταθμευμένα στην Ιάσωνος.
Είναι διαπιστωμένο πλέον ότι η δημοτική αρχή του Κωστάαακη, αδυνατεί να διοικήσει. Τουλάχιστον, συμπεριφερθείτε ως λογικοί διαχειριστές να μην δίνει το Λουτράκι την εικόνα της διαλυμένης πόλης που ο καθένας κάνει ότι του καπνίσει;

(210711)




ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΛΛΗΨΗ ΤΟΥ
ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΠΛΑΙΣΙΟ 2012-2015

Του Πελοπίδα Καλλίρη*

Η Βουλή την Τετάρτη 29 Ιουνίου ψήφισε το μεσοπρόθεσμο πλαίσιο δημοσιονομικής στρατηγικής για το 2012-2015. Ένα πλαίσιο που είναι λάθος από τη σύλληψη του.
Ένα 2o μνημόνιο πολύ πιο απάνθρωπο και ανθελληνικό από το πρώτο.
Ένα πλαίσιο δέσμευσης και περιορισμού της εθνικής κυριαρχίας για ένα και μόνο λόγο; να εξοικονομηθεί χρόνος. Να εξασφαλίσει χρόνο η κυβέρνηση μέχρι να δει πως θα αντιμετωπίσει τους Έλληνες, να κερδίσουν χρόνο οι Ευρωπαίοι πολιτικοί που δεν ξέρουν πως θα ξεπεράσουν το πρόβλημα της διάλυσης του ευρώ και της μετάδοσης της κρίσης στην Ευρωζώνη, να κερδίσουν χρόνο οι κάτοχοι ομολόγων που είναι κυρίως οι τραπεζικοί οργανισμοί.
Είναι αλήθεια, ότι το κράτος έχει άμεση ανάγκη τα χρήματα από την 5η δόση του Ιουλίου. Όμως, θα έχουμε την ίδια ανάγκη και για την 6η και για την 7η και για την 8η δόση;
Τα δανεικά αυτά με τους όρους που μας δίνονται δε λύνουν κανένα πρόβλημα. Αντιθέτως, αυξάνουν το χρέος, αυξάνουν του τόκους, διαλύουν τον οικονομικό ιστό, εξανεμίζουν την όποια ανταγωνιστικότητα της ελληνικής οικονομίας, μειώνουν το εισοδήματα του Έλληνα πολίτη, τον εξωθούν στην ανεργία, την απαξίωση και στην αναγκαστική μετανάστευση.
Σύμφωνα με το μεσοπρόθεσμο πλαίσιο δημοσιονομικής στρατηγικής μπορεί να υπάρξει πρωτογενές πλεόνασμα το 2012! Πώς όμως και με τι κόστος; Αυξάνοντας κατά πολύ περισσότερο τους τόκους και τα χρεολύσια και ταυτόχρονα μειώνοντας κατά ακόμη περισσότερο μισθούς και συντάξεις;
Για παράδειγμα, για το 2011 σε σχέση με το 2010: για μία μεταβολή του πρωτογενούς αποτελέσματος κατά 4 δισ. ευρώ (από -6,2 δισ. σε -2,1 δισ.), απαιτούνται 2,5 δισ. ευρώ επιπλέον σε τόκους, 3,6 δισ. ευρώ επιπλέον σε χρεολύσια και 0,5 δισ. ευρώ σε απώλεια μισθών και συντάξεων.
Γιατί λοιπόν τόσο η κυβέρνηση όσο και οι Ευρωπαίοι εταίροι μας επιμένουν σε ένα πρόγραμμα δανεισμού που όλοι, ακόμη και αυτοί που το ψήφισαν, πιστεύουν ότι θα αποτύχει;
Με τον δανεισμό της Ελλάδας, οι Ευρωπαίοι πολιτικοί μετατρέπουν το χρέος του Ελληνικού κράτους προς τους κατόχους ομολόγων, σε χρέος του Ελληνικού κράτους προς τους δανειστές του. Η αποπληρωμή των ομολόγων που κατέχουν μεταξύ άλλων, η ΕΚΤ, οι γερμανικές, γαλλικές και ελληνικές τράπεζες, γίνεται μέσω των χρημάτων της δανειακής σύμβασης που υπέγραψε ο Γιώργος Παπακωνσταντίνου και θα συνεχίσει μέσω της 2ης δανειακής σύμβασης που είναι στο σχεδιασμό της κυβέρνησης και θα υπογράψει ο Ευάγγελος Βενιζέλος. Τα χρήματα της δανειακής σύμβασης δίνονται στο Ελληνικό κράτος μέσω της τρόικας. Τα χρήματα αυτά όμως είναι χρήματα που έχουν λάβει η ΕΚΤ και οι χώρες που μας δανείζουν από τους φορολογούμενους πολίτες. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργηθεί ένα χρέος απέναντι στους πολίτες, και με τέτοιο κόστος δανεισμού που να κάνει την αποπληρωμή του αδύνατη. Υπάρχουν συνάδελφοι οικονομολόγοι επιστήμονες που θεωρούν την πολιτική απόφαση της Ε.Ε. να στηρίξει την Ελλάδα με δανειακές συμβάσεις, ως ένα μηχανισμό αναδιανομής εισοδήματος από τους πολίτες στις τράπεζες.
Ακόμη και αν το μεσοπρόθεσμο πλαίσιο υλοποιηθεί, τότε, αυτό που θα επιτευχθεί είναι ένα δημόσιο χρέος στο 120% του ΑΕΠ το 2017, υποθέτοντας όμως πρωτογενές πλεόνασμα σταθερό στο 6% του ΑΕΠ και ονομαστικό ρυθμό ανάπτυξης στο 3% με 5% ετησίως.
Σε καμία περίπτωση δεν μπορούμε να δεχτούμε την υποτέλεια της πατρίδας μας.
- Απαιτούμε να έχουμε πολιτικούς που να λένε την αλήθεια στον Ελληνικό λαό.
- Απαιτούμε ένα δημοσιονομικό πλαίσιο το οποία θα επαναπροσδιορίσει τις δανειακές μας σχέσεις με τους εταίρους μας στην Ε.Ε., αλλά και τους υπόλοιπους δανειστές μας, ΔΝΤ, Κεντρικές Τράπεζες, και κατόχους ομολόγων.

Να σταματήσουμε να δανειζόμαστε εφόσον οι εταίροι μας δεν αποφασίζουν ένα κοινό μέτωπο με την Ελληνική κυβέρνηση για την οριστική αντιμετώπιση της Ελληνικής κρίσης κρατικού χρέους, είτε αυτή η λύση ονομαστεί έκδοση ευρωομολόγου, αναμόρφωση χρέους, αναδιάρθρωση χρέους, επιμήκυνση χρέους, κοκ.
Ο διαρκής και ακριβός δανεισμός δεν αποτρέπουν την πτώχευση. Όσο πρόβλημα έχει η χώρα που οφείλει, άλλο τόσο πρόβλημα έχουν αυτοί που δάνεισαν τη χώρα ή τη χρέωσαν πουλώντας χρηματοοικονομικά προϊόντα που είτε δεν είχε ανάγκη, είτε ήταν προϊόντα με αμφισβητούμενη τιμή και αξία. Μία πολιτική λύση είναι εφικτή για μία χώρα σαν την Ελλάδα που το συνολικό εξωτερικό της χρέος είναι λιγότερο από το 4% του συνολικού εξωτερικού χρέους της Ευρωζώνης.
Γι’ αυτό, πρέπει η κυβέρνηση να προβεί σε απευθείας συζητήσεις με τους δανειστές και να συμφωνήσει το χρέος που οφείλει, σε πόσο χρόνο και με ποιο επιτόκιο θα το αποπληρώσει. Ο στόχος θα πρέπει να είναι η σταδιακή μείωση του κόστους δανεισμού προς το Ελληνικό κράτος.
Επιχειρήματα της μορφής ότι το επιτόκιο δανεισμού θα είναι υψηλό λόγω της κακής κατάστασης της Ελληνικής οικονομίας δεν έχουν καμία επαφή με την κοινή λογική.
Δεν πρέπει οι αγορές να αντιμετωπίζουν τα κράτη σαν τους ιδιώτες.
Εάν η Ε.Ε. επιθυμεί την έξοδο από το αδιέξοδο να συμφωνήσουμε μαζί της σε ένα κοινό πλάνο δράσης. Εάν δεν μειωθεί το κόστος δανεισμού, ούτε οι θυσίες του Ελληνικού λαού θα έχουν αποτέλεσμα, αλλά ούτε και η φορολογική επιβάρυνση των Ευρωπαίων πολιτών προκειμένου να μας δανείσουν.
Η παρούσα οικονομική κρίση σύμφωνα με δηλώσεις κορυφαίων ευρωπαίων αξιωματούχων, όπως ο Ζαν Κλοντ Τρισέ, δεν είναι αποτέλεσμα κάποιας τυχαίας φυσικής καταστροφής, αλλά είναι πάνω απ’ όλα κρίση συστημική.
Δεν πρέπει να αφήσουμε κανέναν να οδηγήσει την Ελλάδα στο να πληρώσει το χρέος για την αποφυγή της κατάρρευσης του οικονομικού μοντέλου που βασίζεται στην συνεχή αναχρηματοδότηση του χρέους με ολοένα και υψηλότερο επιτόκιο, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ολοένα και μεγαλύτερου χρέους.
Οι χρηματοοικονομικοί κύκλοι έχοντας ως μοναδικό στόχο το λόγο ύπαρξής τους, που είναι η κερδοσκοπία, επιχειρούν με την κυρίαρχη θέση που έχουν στο σύστημα να φορτώσουν τις ζημιές τους στις πλάτες των λαών. Δεν κατακρίνουμε αυτούς τους κύκλους που πράττουν αυτό που οφείλουν να πράξουν (ως εταιρείες που μεγιστοποιούν τα οφέλη των μετόχων τους), αλλά το Ευρωπαϊκό πολιτικό σύστημα που παρακολουθεί, αδύναμο να αντιδράσει απέναντί τους.
Ως οικονομολόγος προτείνω τους εξής άξονες που πρέπει να βασιστούν οι επόμενοι κρατικοί προϋπολογισμοί:

- Στον αφανισμό της διαφθοράς.
- Στις ιδιωτικοποιήσεις, αλλά όχι στο ξεπούλημα.
- Στον επαναπατρισμό των κεφαλαίων που βρίσκονται στο εξωτερικό.
- Στην επιβολή μόνο δίκαιων φόρων και μόνο με τη διεύρυνση της φορολογικής βάσης.
- Στην προσέλκυση άμεσων ξένων επενδύσεων.
- Στην οικοδόμηση κλίματος εμπιστοσύνης.
- Στην άρση όλων των περιορισμών που εμποδίζουν τους παράνομους μετανάστες να φύγουν από την χώρα.
Ένα χρόνο μετά από την εφαρμογή του μνημονίου είναι αποδεκτό ότι το μνημόνιο απειλεί να παρασύρει τη χώρα σε πρωτοφανή οικονομική και κοινωνική τραγωδία.

Το παρόν μνημόνιο σπρώχνει τη χώρα στην άβυσσο της ύφεσης, αφού η εξοντωτική λιτότητα που επιβάλλει εξαθλιώνει το βιοτικό επίπεδο και συνθλίβει τη ζήτηση και την αγοραστική δύναμη των πολιτών.
Σε ότι αφορά την κυβερνητική συναίνεση, οφείλουμε να τονίσουμε ότι όταν υπογραφόταν το μνημόνιο ουδέποτε ζητήθηκε η άποψη και η γνώμη των αρμόδιων θεσμικών φορέων, όπως είναι το ΟΕΕ.
Ο επανασχεδιασμός της εξωτερικής και οικονομικής πολιτικής απαιτεί άμεσες και γρήγορες ενέργειες με τη συμμετοχή όλων των υγιών πολιτών και τεχνοκρατών. Πρέπει να υπάρξει ένα κοινό μέτωπο των χωρών με υψηλά δημοσιονομικά χρέη όπως είναι η Ελλάδα, η Ιρλανδία, η Πορτογαλία, η Ισπανία, η Ιταλία. Αν δεν ληφθούν δραστικές αποφάσεις, δυστυχώς το έλλειμμα δε θα μηδενιστεί, και το χρέος θα αυξάνεται έως ότου η χώρα οδηγηθεί για άλλη μια φορά σε αδιέξοδο.

* Ο Πελοπίδας Καλλίρης, είναι πρόεδρος του Οικονομικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (OEE). Το παραπάνω άρθρο, εστάλη με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στο ιστολόγιο loutraki-press, ενώ χθες είχε δημοσιευθεί στον ιστότοπο www.politis-gr.com
(210711)
Return top